Update: Kenali Blogger Belaan Husam

Bukankah saya dah kata, Husam tentu masih ingat, saya seorang penakut. Saya tidak akan beranikan diri membuta tuli.

Di dalam posting Aduhai Dato’ Omar pt 4, saya mendedahkan bagaimana blogger belaan Husam mencari maklumat dari seorang blogger superstar dari UMNO untuk menjatuhkan YB. Dato’ Omar, ADUN PAS dari Perupok.

Di dalam posting Aduhai Dato’ Omar pt 5, saya mendedahkan sms blogger belaan Husam yang ditujukan kepada saya yang menafikan beliau mencari maklumat tentang Dato’ Omar tetapi kononnya beliau mencari maklumat tentang Ustaz Saiful Bahari.

Saya telah nasihatkan Dato’ Omar supaya tidak merasa lega kerana sebenarnya, Dato’ Omar dan bukan Ustaz Saiful Bahari adalah sasaran blogger belaan Husam itu.

Di bawah ialah sms yang di hantar oleh blogger belaan Husam yang mahir berbahasa pasar kepada blogger superstar dari UMNO.

“Gua tanya psl adun perupuk, bkn adun selising… samdol la lu ni…”

“Klu ada info , gua bngkar la… skrg lu ada bhn bukti, klu lu tkut nk bngkar, lu email smua bhn bukti smpi dia ltak jwtn…”

“Lu email dkt gua smua gmbr2 n bahan bukti.”

Maksud sms di atas dari segi konteks perbincangan adalah lebih kurangnya seperti berikut,

“Saya tanya berhubung bukti-bukti skandal ADUN PAS Perupok, Dato’ Omar dan bukan berkaitan kes zina ADUN PAS Selising Ustaz Saiful Bahari.”

“Kalau awak ada maklumat dan bukti, serahkan kepada saya supaya saya bongkarkannya (sudah tentu jika blogger PAS sendiri yang bongkar tentang skandal ADUN PAS, ia akan lebih kredibel). Sila email semua bahan bukti dan saya akan usahakan sehingga YB Dato’ Haji Omar terpaksa meletakkan jawatannya sebagai ADUN PAS.”

“Awak emailkan kepada saya semua gambar-gambar dan bukti berkaitan skandal Dato’ Haji Omar kepada saya.”

Aduhai Dato’ Omar, pandai-pandailah jaga diri daripada blogger belaan Husam ini.

Mungkin ada baiknya kita tumpukan perhatian kepada Husam Musa dan biarlah apa blogger belaannya hendak kata.

Oh ya, menarik sungguh puji-pujian sahabat siber Husam ini.